עיצוב אתרים באינטרנט ואיפיון אתר

אתר הבית שלנו הוא בעצם חלון הראווה של העסק ולכן מסמך אפיון אתר הוא אחד מאבני היסוד לעיצוב ובניית אתרים מצליחים. כמו שלא תתחיל בבניית בית ללא תוכנית או סקיצה כך לא נבנה אתר ללא איפיון מסודר שיחסוך לך הרבה זמן וכסף.

 

 1. מטרת האתר:


 השאלה הראשונה בכתיבת איפיון אתר היא ההגדרה של מטרת האתר. האם המטרה היא חיזוק המותג, לספק מידע, להציג קטלוג לספקים, אתר לאומן, חנות עם סליקה ועוד. ניתן להגדיר מטרה ראשית לאתר ומטרות משנה.


2. קהל היעד :



לאחר הגדרת מטרות האתר אנחנו ניגשים להגדרת קהלי יעד – למי פונה האתר? קהל היעד של האתר יכול לגרום לשינוי גדול ביותר בעיצוב האתר. האם האתר פונה לאנשי עסקים? נשים? גברים? בני נוער? או להורים לפעוטות או בכלל לילדים? השאלות הנשאלות בנוסף הם: האם מדובר בגולשים שמכירים את המותג? האם מדובר בלקוחות קיימים או חדשים, שמעונינים לראות מידע רלוונטי למשל:  אתר שפונה לבני נוער לדוגמא לא יהיה מעוצב באותו המידה כמו אתר לחברת נדל"ן



 3. איפיון ועיצוב האתר:


איפיון ועיצוב האתר נובעת מטעם אישי מול טרנדים עיצוביים מקובלים לתחומך. למרות שלמעצבי האתרים יש את הניסיון, הכישרון וידע עצום בתרבות גלישה אתה כבעל המותג או עסק יכול לכוון אותם לקו העיצובי שמתאים ביותר לעסק שלך. חשוב לקחת בחשבון פריסה וצבעונית ולהתאים אותה לערכי המותג במידה ויש. במידה וזה עסק בתחילת דרכו או בשלבי מיתוג מחדש רצוי שאותו מעצב שעובד על המיתוג וערכי המותג יהיה מעורב בעיצוב האתר. מומלץ בישיבת האיפיון להעלות דוגמאות לאתרים שאהבת אפילו שהם לא בתחומך ולהסביר מה אהבת שם ובאותו המידה כדאי גם להציג דוגמאות לאתרים שלא אהבת על מנת שמעצב האתר ימנע מעיצובים שלא מדברים אליך

 

4. איפיון טכנולוגי:

 

פירוט מלא של דרישות הפונקציונליות של האתר כוללות בדרך כלל מספר פרמטרים עיקריים: על איזה מערכת יבנה האתר? קוד פתוח או קוד סגור? האם לבעל האתר תהיה גישה לניהול דפי האתר לאחר מספר שעות הדרכה? האם האופטימיזציה למנועי החיפוש תתבצע ע"י מקדם אתרים או ע"י בעל האתר דבר חשוב נוסף שחשוב לקחת בחשבון זה הניווט של כל דפי האתר, איך הגולשים יחשפו בצורה קלה לכל הדפים באתר ומה הם יראו בכל שלב ושלב, רצוי לעשות בפגישת האיפיון שירטוט מפורט של מבנה האתר ולקחת בחשבון גם מיקום של חומרי מדיה מול טקסט שיווקי.

 

 5. אפיון שיווקי:

 

 האפיון השיווקי נועד על מנת לחשוב על דרכי השיווק באינטרנט, שבהם תשתמשו כדי לשווק את האתר. חשוב שהאפיון יתבצע עוד לפני תחילת בניית האתר, מכיוון שהוא משפיע גם על העיצוב וגם על מרכיבים תכנותיים שישפיעו על הקידום האורגני של האתר בגוגל. על מנת לבנות אתר עם מרכיבי אופטמיזציה מובנים למנועי חיפוש, צריכים לאפיין את מילות המפתח לקידום ועדכון TITLES של האתר H1,H2, קישורים טקסטואליים, FRIENDLY URL וכו'.


צור עימנו קשר ונשמח לתת לך שירות של עיצוב ובניית אתר, צילום וידאו ושיווק וידאו לעסק שלך באמצעות סרטוני וידאו ותדמית על מנת למתג מחדש ולשווק את העסק שלך בפייסבוק וביוטיוב.

עיצוב ובניית אתרים, צילום וידאו, שיווק וידאו באינטרנט פנה אלינו 0533806255

עיצוב ובניית אתרים רספונסיביים הוא תנאי סף לבניית אתר מודרני ומנצח

מה זה אתר רספוניסיבי?

אתר רספונסיבי מקודד ומעוצב באופן שמשתנה בהתאם לגודל הדפדפן ולרזולוציה של המכשיר ממנו גולשים לאתר. רק עיצוב רספונסיבי יבטיח שהגולשים יהנו מהגלישה שלכם מכל מסך אפשרי ויוכלו לבצע את כל הפעולות בין אם זה בבית או בדרכים או בכל מקום. עיצוב אתר רספונסיבי דורש תכנות והתאמה אך הוא יתן לכם אתר שמתאים לכל סוגי המכשירים.


איך בונים אתר רספונסיבי?

כאשר מעצבים אתר משתמשים בגריד גמיש, בפוטושופ שאנו נתאים לגודל ולרזולוציה של המסך. האתר שנבנה יודע בוודאות לזהות מאיזה דפדפן ומאיזה מסך מגיע הגולש ומתאים עבורו את התצוגה בצורה המהירה והיעילה ביותר, כך שהוא יוכל לגלוש לאתר שלכם מכל מכשיר אפשרי. תוכלו לבחור מהן הקטגוריות החשובות ביותר באתר שתרצו להבליט עבור הגולשים שלכם מהסמארטפונים וכך לסייע להם למצוא את המידע הרלוונטי במהירות האפשרית וכמו-כן, לקדם את העסק שלכם באופן הטוב ביותר על מנת להביא לכם לקוחות, שקונים או רוכשים את המוצר או השירות.


כ 50% מהגלישה ברשת נעשית דרך המובייל ולכן חשוב במיוחד שהאתר העסקי שלך יתאים עצמו לכל גדלי המסכים. אחרת חווית המשתמש נפגעת, והגולש עוזב את האתר.  אנו ב- dudyweb מעצבים ומאפיינים אתר ויזואלי אחד, המתאים למגוון רחב של מכשירים, כך אין צורך בשכפול האתר. לאתר בכל הפלטפורמות אותה הכתובת, לכן מנועי החיפוש מוצאים אתו בקלות רבה יותר וקידום האתר העסקי שלכם לא נפגע.

אתר רספוניסיבי  שמעוצב נכון ובראייה שיווקית נכונה ישיג שתי מטרות : 1. אתר מותאם לסמארטפונים וטאבלטים 2. האתר יוקדם נכון בגוגל וכמו-כן, בבינג. לכן, חשוב שהאתר יעוצב נכון ויתאים למכשירים השונים על מנת להביא תנועה לאתר של קונים או רוכשים באתר העסקי שלך.


60% מהחיפושים בגוגל במעקב אחרי עיצוב אתר רספוניסיבי או אפליקציה מבוצעים מהטלפון הנייד

כיום, כדי להגיע לקהל היעד שלכם בכל מקום ובכל זמן אתם חייבים עיצוב אתר רספונסיבי שיראה בסמארטפונים וטאבלטים.

חשוב לדעת! לא בכל אתר מתאים ומומלץ להשתמש בטכנולוגיה רספונסיבית. אתרים רספונסיביים מתאימים במיוחד לאתרי תדמית ואתרי תוכן, המהווים "כרטיס ביקור" חשוב לעסק שלך אך אינם דורשים שימוש מורכב של המשתמש

ישנם אתרים שמומלץ לעצב עבורם חוויה אפליקטיבית. כך שחווית המשתמש תיצור את התחושה שהוא נמצא באפליקציה. היתרון המובהק לאימוץ גישה זו היא התאמה מלאה לחווית הגלישה של המשתמש, והיא חשובה במיוחד במערכות מורכבות יותר. בניית אתר רספונסיבי בראייה שיווקית ותכנונית נכונה עם חווית משתמש טובה, צילום בוידאו של העסק שלך עם תמונות ווידאו יביאו יותר לקוחות לעסק שלך.

חווית משתמש איכותית  UI בהכרח מגבירה את משך זמן השהייה של הגולש באתר, מגדילה את אחוזי ההמרה ללידים ומגדילה מכירות ישירות לעסק שלך.


סרטי וידאו ואנימציה

סרטי וידאו ואנימציה או סרטי תדמית מיוחדים יוצרים סיפור על העסק ומעבירים מסר ללקוחות על מהות המוצר או השירות אנו מפיקים סרטוני וידאו ואנימציה וכמו-כן, סרטוני וידאו ותדמית מיוחדים עבור העסק שלך.

עיצוב ובניית אתרים, צילום וידאו לעסקים, שיווק סרטוני וידאו ואנימציה זו המומחיות שלנו . לכן, אל תהסס התקשר אלינו מבצעים למתקשרים היום!!!! 0533806255

שיווק וידאו באינטרנט

שיווק וידאו באינטרנט באמצעות סרטוני וידאו ותדמית על מנת לשווק בוידאו את העסק שלך באינטרנט ובמדיה.

סיכום: עיצוב אתר נכון עם ממשק משתמש נוח וקל לתפעול, תמונות ווידאו או תכני וידאו, שנועדו לשווק את העסק בוידאו יסייעו לקידום את האתר באינטרנט ובמדיה בפייסבוק ויוטיוב


התקשר עוד היום ונשמח להתאים לכך חבילת שיווק מתאימה לעסק שלך הכוללת עיצוב ובניית אתר, צילום וידאו לעסק, שיווק וידאו באינטרנט באמצעות סרטוני וידאו על מנת למתג מחדש את העסק שלך במדיה האינטרנטית עם חווית משתמש טובה יותר ולהביא לך יותר לקוחות. צור עימנו קשר 053-6083255